Wednesday 25 October 2017

Mark Så Forex Seminarium


ATTENDER VÅRA LIVE FOREX-SEMINARIER. UPPGIFTER FÖRE HANDELEN Businessmaker Academy erbjuder en serie Online Forex Trading Courses som utförs av Mark So, Chief Forex Trader Trainer för att vägleda handlare och investerare om hur man får ut det mesta av Forex Market. CRASH COURSE FORTUNE FOREXPLETE FOREX TRADING COURSE Hands-on Tutorial. En Crash Course om hur man handlar Forex med så lite som 300 en 4-timmars föreläsningssession som ger dig Mark s mest använda professionella trading teknik som är utformad för att ge konsekventa resultat med minskade risker. En hands-on kurs som guidar dig om hur man investerar i Online Forex Trading med reducerade risker 16-timmars kurs spridning över 4 sessioner, plus obegränsad gratis uppdatering recension. Klicka här för mer information. Klicka här för mer information. 2 timmars orientering på vad Forex handlar om, om det är för dig, och hur man navigerar på Forex-plattformarna hos våra föredragna världsklassmäklare. Klicka här för att få reda på det här för Free. Course Description En intensiv hand S-on Tutorial Course genomförd i realtids Forex Market Conditions för att hjälpa dig att bli en informerad sofistikerad investerare. Denna kurs kommer att lära dig hur du använder och analyserar tekniska indikatorer, viktiga nyhetsflöden och effektiva tekniker för timing. Kursen innehåller 4 sessioner med 4 timmar för varje session plus obegränsad uppdatering och begränsat medlemskap till Forex Club Asia gratis. HUR UTBILDAD FÖRE HANDEL. Kursens längd 16 timmar 4 sessioner. Kursens höjdpunkter 1 Vad är Forex och hur man får det smärtfritt 2 Forex Jargons Demystified 3 Forex Freedom Strategy 4 Riskhantering 5 Forexverktyg 6 Så här navigerar du Forex-plattformen och dess funktioner 7 Fundamentalanalys 8 Tekniska analyser 9 Marknadsanalys 10 Forex Trading Routine. Note Pls ring 632 6874445, 6874645, 6873416 för en mer detaljerad disposition. Priser Rabatt. Inkluderar Måltider , Drycker, Parkering, Manuell, Avslutningscertifikat Plus flera uppfrisknings sessioner begränsad tillgång till Forex Club Asia.1 Välj din kurs Du kan ringa oss på 6874445, 6874645 eller 6873416, besök vårt kontor eller vår hemsida för att boka en plats. 2 Återbetala Betalning Du kan besöka betala på vårt kontor, eller du kan betala via bankinvesteringssparande kontonamn Businessmaker Academy, Inc BPI SA Acct 4013-0306-64 BDO SA Acct 280-622-422 Pls fax deposition slip till 6874445 loc 814, inkludera namn kurs.3 Delta i klassen Var vänlig ta med din insättningslista eller kvitto sedan njuta av learning. Risk Varning Handel utländsk valuta på margin har hög risknivå och kanske inte är lämplig för alla investerare. Den höga hävstångsgraden kan fungera mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av en del eller hela din initiala investering. Därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Om du är osäker, sök råd från en oberoende finansiell rådgivare. Copyright c 20 03-2016 Premium Seminarier i Filippinerna av Businessmaker Academy Alla rättigheter förbehållna. Call 632 6873416, 6874645, 6874445 eller 0917 5699639, 0922 8874445.OUR BÄSTA SÄLJNINGSEMINARIER. En intervju med Mark Mark Så från Forex Club Asia. För några månader sedan Jag gick igenom några av mina gamla grejer när jag såg programministern för pengestoppmötet och välståndsutställningen 2010 i en av mina lådor. Jag minns fondly händelsen och hur jag kunde träffas och nätverk med många människor under Den tiden. En av de högtalare som jag kort träffade den dagen var Markus So, som pratade om valutahandel under toppmötet och uppmanade alla att bli medlemmar i Forex Club Asia. Två år gick och det var bara för några veckor sedan när Jag såg det programmet souvenir igen, att jag bestämde mig för att äntligen säga ja till hans inbjudan och investera min tid i att lära sig om valutahandel. Jag anmälde mig till att vara medlem i Forex Club Asia och ingick mig själv i Marks classes. Intressant gjorde jag inte Upptäck bara världen av cur Rencer, men viktigare, fick känna Mark bättre och lärde sig om hans inspirerande livshistoria. Därför delar jag med dig min intervju med honom, som jag hoppas att du kommer att ha stort värde i speciellt på entreprenörsundervisningen Lärt sig att göra misstag och inte ge upp sina drömmar. Markera så och jag på Businessmaker Academy office. Please berätta om din bakgrund Vad gjorde du innan du blev en entreprenör. Innan jag blev en heltid entreprenör, arbetade jag, tror jag det eller inte, som en telefontekniker som installerade antenner på takplattor gjorde jag det innan jag godkände min styrelsekontroll för att vara en licensierad ECE Electronic and Communications Engineer som jag aldrig förnyade. Sedan skapade jag min egen position hos Islacom som sin första marknadsanalytiker för den mobila divisionen Det är en lång historia som du kan läsa fullständigt här. Efter det gick jag vidare till Tech Pacific som produktchef. Jag marknadsför, hanterar och säljer Motorola, APC, Intel, 3-Com och andra jag T och nätverksprodukter till olika distributörer och återförsäljare i Filippinerna. Och äntligen var mitt senaste företagsjobb hos Lucent Technologies där jag hanterade teknisk marknadsföring för Sydostasien. Jag designade kommunikationssystem och försålde våra lösningar till telekomföretag som NTT Docomo Japan , PT Satelindo Indonesien, Reliance Telecom Indien, PLDT Smart Sun Digitel Globe Filippinerna etc. Sedan när Lucent började lägga sig, tog jag tillfället i akt och började helt och fullt med mina affärsverksamheter och gjorde många misstag i processen. Kom att känna dig genom Businessmaker Academy Kan du berätta för oss historien om hur detta företag startade Varför valde du att bygga ett utbildningscenter istället för att driva andra affärsföretag som är mer relaterade till ditt studierätt och arbetslivserfarenhet. Businessmaker Academy är Faktiskt mitt andra företag, min första var ett strålande misslyckande. Företaget var Buona Vita Corporation och var i händelsehantering Buona Vita w som egentligen redan existerat under mitt arbete hos Lucent, så när jag tog min avlöningsavgift, gick jag heltid med det. Oavsett att jag använde det kapital jag hade fått från min Lucent-avdrag och plunked det i detta venture jag förlorade nära Till en miljon pesos vid åtta månaden. Jag gjorde allt fel i det där företaget jag fick fel människor, jag abdikerade istället för delegerade, jag tillbringade först och hoppades bara att min investering skulle återvända till mig, fick ett kontor i Makati även om nej Klient av oss skulle någonsin behöva sätta fot på vårt kontor. Jag gjorde alla saker som jag trodde att ett företag borde vara men hade verkligen ingen aning om vad jag gjorde. Sedan träffade jag min fru, en naturlig och gatubaserad entreprenör med Hennes hjälp, jag vred Buona Vita runt, från att förlora en miljon, för att faktiskt återvinna allt tillbaka efter 6 månader efter att vi gjorde några drastiska förändringar. Jag insåg då att vad som helst savvy jag trodde att jag hade som affärsman var absolut fantasi, insåg jag att Börja ett företag var och är ingen jok e särskilt om du kommer från företagsvärlden. Och på grund av dessa realisationer började jag och min fru ett uppdrag att lära mig människor som ville våga sig in i affärer om hur man faktiskt gör det ordentligt och för att göra det behövde vi en träning center, varför Businessmaker Academy föddes den 7 mars 2003 och stolt över att säga att den fortfarande växer idag. Mark och personerna i Businessmaker Academy. You är också grundare och chef tränare för Monsterpips Forex, LLC Kan du ge oss en bakgrund om detta företag Vad är Forex Club Asia. Monsterpips Forex LLC är ett USA-baserat företag av mig Det var född 2007 när en student av mig närmade mig ber om mitt råd på ett valutahandel system snubblade han på kallade frihetsrotor. Detta system, som var del forex trading, del MLM gjorde mycket ljud på marknaden så han ville att jag skulle kolla upp det och berätta om systemet var okej att investera i jag skyldig och studerade den. Jag insåg då att även om handelsdelen av Systemet hade mycket o F potentiella det fanns ett dödligt fel i det systemet som om det inte korrigeras kan leda till massiva förluster. Den felet handlade om korrekt tidpunkt när man ska gå in och ut ur trafiken. Jag skapade en video om hur man åtgärdar detta misstag och det sålde som galet tillåter mig att generera inköp och studenter från USA och Kanada Så efter robust försäljning skapade jag Monsterpips LLC baserat i Delaware för att legitimera mina operationer. Sedan senare när marknadsförhållandena ändrats och frihetsrotsystemet kraschade och brändes eftersom företaget inte skulle acceptera min lösning Jag började migrera och undervisa mina Monsterpips kunder till traditionella eller vad vi kallar riktad valutahandel som jag märkte som Forex Club Manila. Eventually och för att mitt medlemskap växte snabbare än jag hade förväntat mig och för att göra medlemmarna i Manila mer bekväma , Jag uppgraderade klubben och re-branded det som Forex Club Asia vilket är var vi är idag. Eftersom detta skrivande har Forex Club Asia 2.600 medlemmar. De senaste medlemmarna av Forex Club Asia, som inkluderar mig. Vad har du intresserat dig för Forex trading Vad är dina skäl att välja det över andra möjligheter som aktiemarknaden eller fastighetsinvestering. Även om jag främst är inriktad på Forex som investering investerar jag också i Lager och fastigheter Min fru och jag har fonder med aktier som en del av blandningen Vi har också fastighetsinnehav som vi kontinuerligt investerar i varje chans vi får. För mig handlar det om att sekvensera mina investeringar när det gäller ansträngningar som jag måste Varaktigt involverad i Forex trading eftersom det är ett aktivt investeringsfordon Men jag behöver inte vara, och jag har inte överskridande tid att vara aktivt involverad i aktiehandel, så jag valde att passivt investera i fonder och hyresintäkter Properties. but fokuserar nu på forex och svarar varför jag prioriterade att vara mer aktiv i forex över aktier, här är orsaken. Från början var jag redan mycket intresserad av valutor jag började köpa USD fysiskt tillbaka 1998 w hönan det handlade på P32 När det uppskattades till 36 och sålde det kände det sig väldigt bra, så när jag började köpa och sälja det till vinst blev det mer av en besatthet. Men i slutet av nittiotalet tog det ett tag innan valutor Skulle uppskatta eller ensam göra en anständig vinst genom bankerna, vilket var främst hur jag handlade det. Jag gick inte in i online-handel, eftersom kapitalkravet för att komma in i forex då var enormt 100 000 uppåt Plus internet var mycket opålitligt fortfarande med Bara dial-up access. And det var också under den tiden när jag kämpade med att fixa upp och göra en comeback för Buona Vita Corporation med min fru så det tog mig några år att komma tillbaka till handel och verkligen njuta av forex. In 2004 när Businessmaker var nära ett år gammal gick jag tillbaka till min valutaobservation Den här gången tillhandahöll DSL mer stabila internetanslutningar och kapitalkravet har redan gått drastiskt till 300 i stället för hundratusentals. Som en entrepre Neur och lärare, hur skulle du svara om någon närmar sig dig och frågar, hur blir jag rik? Inget kan någonsin slå upp verkligheten. För att få erfarenhet måste du ständigt prova nya saker, misslyckas mycket och aldrig ge upp att driva efter vad Du vill ha livet. Det kommer att finnas många lärare och mentorer i ditt liv, några av dem kommer att lära dig felaktiga saker, för de har aldrig riktigt upplevt det och de berättar bara saker du läser från en bok. Läs om hur man urskiljer det falska rådet Från de som är uppbackade av erfarenhet. Ta bara råd från människor som har varit där och gjort det, prova det i ditt liv, fall och bli ont, gå upp och försök igen, och innan du känner det, upplever dina verkliga livsupplevelser Har ackumulerats och innan du vet det, är du redan rik eller åtminstone redan har medel att vara rik. Jag håller helt överens med allt han sa, speciellt i sista hand om hur vi borde ständigt prova nya saker och aldrig Var rädd för att misslyckas hur vi borde a Jag är alltid villig att få säkerhetskopiera och försöka igen och igen tills vi uppnår våra drömmar. Tack för att du läste det här inlägget, eftersom jag vet att det är ganska länge, men jag hoppas att du tyckte att det var värt att läsa. Senast skulle jag vilja informera alla som för dem som vill lära sig mer om forex trading, har Mark nådigt erbjudit alla abonnenter av Ready To Rich-specialerbjudanden på sin Forex Orientation Seminar. Om du vill lära dig att handla forex och gå med mig som en medlem i Forex Club Asia, vänligen besök den här länken eller följ bannern nedan. Dela på Facebook. iam en av din ivrig läsare här i redo att vara rik, och jag deltog också i ett av marken så seminarium jag läste både din blogg iam alsoplanning att investera i forex genom mr så jag behöver bara lite mer tid att tänka att ha läst din artikel om den här forexen och involverar mr så gör mig närmare att investera i det hoppas du fortsätter att skicka om mr så jag är glad att mr så är riktig Du menar att han inte är verkligen för pengarna genom dig iam con Vince att han verkligen hjälper, jag hoppas att du båda fortsätter att hjälpa utbilda andra människor som jag hoppas att se dig personligen genom mr så, jag planerar att delta i ett enda seminarium och hitta lite ekonomi för S300 dollar fond. Jag följde Länka till dig och det ser väldigt intressant ut Jag trodde att det var något jag kan lära mig online men eftersom det kommer att hållas i Manila, vann jag inte det jag mår här i Baguio och jag var en av publiken i första Baguio Blog Conference Jag hoppas ganska snart, du kan göra seminariet tillgängligt här också och andra provinser Men jag lär mig vad jag kan om FOREX via din blogg Tack för den detaljerade posten. Av dem är min Forex-mentor Mark So, som kommer att prata om Carry Trading i Forex Vad är det bra du skulle. för några månader sedan har jag samarbetat med Businessmaker Academy genom Mark So, för att få sitt Forex Orientation Seminar till dig, säger min. Carol Abella. Jag är nu en fan av varumärket så på grund av detta inlägg. Denna bootcamp kommer att ha interaktiva inlärnings - och handelsanalys sessioner som kommer att ledas av Forex Club Asia grundare Mark So Om du inte vet vem han är kan du läsa min artikel om honom här. Tack Fitz, jag har känt dig faktiskt från TRC och jag kom ihåg i det sociala nätverket som de sa att jag skulle kolla på den här sidan. Och det var så jag lär mig verkligen här och tycker det är väldigt bra. Jag är redo att investera i forex så att jag nu testar den fria 30 i Xm och Jag får lite bra resultat Men jag skulle verkligen vilja prata med någon som vet exakt vad jag ska göra Så jag kom upp med ditt inlägg och jag vill gå med. När är nästa träning jag vill registrera och prova med Mr So . Mycket trevligt och inspirerande. Slutligen bestämde jag mig för att delta i Forex Trading den 21 mars. Tack till Sir Fitz.

No comments:

Post a Comment